reklama

Opäť ju tu máme, jar...

Bolo to milé prebudenie. Vonku už ráno, keď vstávam, nebýva tma a to mám rád. Myslím, že to asi mnoho ľudí. Ale predsa len sa človeku do nového týždňa vstáva omnoho lepšie a krajšie, keď sa na ňho usmieva spoza okna vyškerené slnko (teraz trochu kecám, lebo okno spálne mám nasmerované na západ), aj tie holé konáre listnáčov sú akési krajšie a ľudia na zastávkach MHD akoby boli na seba milší. Hlavne tí starší, dôchodcovia. Tí sa usmievajú a aj keď ani len netuším, kam tak skoro z rána majú naponáhlo, je na nich príjemný pohľad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dal som si pred prácou teda prechádzku starým mestom. Takto zrána, okolo pol siedmej, bolo prázdene, len kde-tu sa náhlili ľudia do práce, ale vďaka bezoblačnej oblohe a slnečným lúčom bolo krásne. Aj keď to v podstate nič neznamená, pretože či je vonku tak, alebo onak, žiť sa musí, som rád že prvý astronomický jarný deň tohto roka sa ukazuje v tom najlepšom svetle. Kiež by tomu tak bolo aj v živote. Tak ako nádherne sa prebúdzalo dnes mesto, jeho obyvatelia, uličky, pamiatky i staré múry námestia, tak sa vo mne prebudilo čosi nové. Asi to tak má byť. Neviem, ale znovuzrodenie som tohto roku, dnes ráno na sebe pocítil aj ja. Tak sa mi odrazu zachcelo robiť všetko možné a byť všade. Teším sa na ľudí, na odpoludňajší šport a večernú knihu a je mi dobre. Len tak si pred prácou polebediť, vytiahnuť kdesi z pamäťových jednotiek mozgu pozitívne myšlienky a tešiť sa zo života. Koľko málo niekedy človeku stačí, len pekné ráno, vedomie, že sa čosi mení, že sa čosi pekne začína... A tak sedím v práci, pijem rannú kávu, no kávu, instantné čudo, ale s chuťou rannej kávy, usmievam sa na monitor laptopu a vytešujem sa z toho, že som tu, že som na svete, že som jeho súčasťou a že ma to teší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Deň sa ešte len začína, tak aby som ho nechválil pred večerom, idem robiť niečo užitočné. Ale najprv dopijem tú kávu, ešte raz sa usmejem na monitor a potom sa pustím do práce. Ako povedal Jack Black v Škole rocku: idem kreovať myseľ mládeže, ktorá je ako ten dnešný deň: optimistická, živá, veselá a dravá...

Radovan Kollarčík

Radovan Kollarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem, vnímam a vyjadrujem názor... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu