reklama

Som tu...

Tak som tu. V podstate už o tom rozmýšľam nejaký čas, ale doba dozrela až dnes a je pravdou, že zaregistrovať si blog nebol môj originálny nápad. To len veľmi dobrá priateľka chcela, aby som sa niečím zamestnal a možno ma takto chcela dostať z nepríjemných myšlienok. Ďakujem. V poslednej dobe mám stále viac pocit, že ľudia sa síce ku všetkému chcú vyjadrovať, ale málokto chce počúvať. O čom potom bude komunikácia, keď všetci budeme rozprávať a počúvať nebude nik? Ale hádam na niečo prídeme, ľudstvo je vynaliezavé, Len si pozrite ako s nadhľadom realizujeme sebadeštrukciu a ešte sme na seba, ako ľudstvo hrdí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som nevedel, čo mám robiť, aby som nemusel myslieť na niečo, čo ma trápi. Tak som si dohodol stretnutie s bývalou kolegyňou, s ktorou som sa už pár rokov nevidel. No popravde, mal som obavy, či nebudem zlým spoločníkom. Ale nakoniec som opäť pochopil, že ľudia majú aj väčšie starosti, ako sú tie, o ktorých si myslíme, že sú takmer neriešiteľné. Takže nakoniec som si pokecal s mladou ženou, ktorej život dal veľkú facku, nečakanú a popravde aj veľmi nespravodlivú. Bolo mi ľúto a zrazu som sa cítil nepríjemne, lebo som nadobudol presvedčenie, že sa nemám zas až tak zle, aby som sa ľutoval. Iste, nie je mi veselo, prepadá ma v poslednej dobe akási clivota, ale nakoniec nášho dnešného stretnutia moja známa skonštatovala, že som nad vecou. Bolo to príjemné. Dúfam, že moje slová jej aspoň na chvíľku rozhnali chmáry a prišla na iné myšlienky. Vyrozprávať sa nezaujatému, ale aj zaujatému človeku je dobrá vec. Aspoň na chvíľu môžete mať pocit, že sa o vás niekto zaujíma, že na vás niekomu záleží. A to nie je málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž toľko na úvod. Budem rád, ak aj vám niekedy rozoženiem chmáry pochybností. Pekný večer...

Radovan Kollarčík

Radovan Kollarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem, vnímam a vyjadrujem názor... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu