reklama

Len tak...

Začal sa nový týždeň. Vonku prší, kvety gaštanov padajú na kapoty pod nimi parkujúcich áut, mesto sa prebúdza do nového týždňa a život ubieha ďalej svojím tempom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Titulky v tlači informujú o zvláštnej politike najsilnejšej koaličnej politickej strany, vlastní zatracujú vlastnú premiérku, veľkohubí o5 pustili do éteru pár otravných a zbytočných blá blá blá a bu bu bu, začína sa ústna časť maturitných skúšok a všetci sa tvária akože objektívne, prísne a spravodlivo (ale buďte rovnako objektívny, prísny a spravodlivý v pondelok ráno a po dvojtýždňovom skúšaní aj v piatok podvečer), Slovensko analyzuje neúspech národného tímu na hokejovom šampionáte, priaznivci dobrého hokeja sa tešia z nádherného zápasu o bronz a poslednej tretiny o zlato (tí Česi a Fíni sú teda bojovníci a ja sa teším z ich úspechu), vonku prší, ale meteorológovia hlásia, že len miestami a popoludní už vraj nebude (no prší a panuje príjemne melancholické ráno) a my všetci očakávame, čo prinesie prichádzajúci týždeň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak si dávam prvú rannú kávu, pripravujem sa na vstup do pracovného procesu v novom týždni a teším sa, že som zdravý, že ma nič a nikto neohrozuje, že mám prácu, ktorá ma napĺňa (i keď až tak dobre neživí), že mám čo jesť, piť, moji blízki sú zdraví a robia mi radosť a padajúce dažďové kvapky sú príjemne chladivé a život ide ďalej...

Radovan Kollarčík

Radovan Kollarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem, vnímam a vyjadrujem názor... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu