reklama

Slovensko žijeee... hokejom

Taktiež vám, tak ako mne, prišlo smiešne to, ako si teraz ľudia zdobia autá slovenskými vlajočkami a všade si môžete kúpiť nálepky s hokejovou tematikou, či štátnym znakom a ľudia prepadli hokejovému ošiaľu??? Dokonca moje kolegynky, vek neprezradím, prepadli tejto móde a zháňajú reklamné predmety s hokejovou tematikou na svoje autá....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Aj ja som sa na tom bavil a rozmýšľal som dokonca, či mi to nelezie aj na nervy.

NELEZIE. Áno, celkom sa na tejto novej módnej vlne, ktorá sprevádza hokejový šampionát bavím, ale, a to chcem zdôrazniť, teším sa, že Slovensko žije. Ľudia sú nadšení, fandia našim reprezentantom a to v čase, keď ešte nie je známa ani úplná kompletná zostava národného tímu, tešia sa na spoločné stretnutia v kaviarňach, krčmičkách a baroch pri povzbudzovaní našich hrdinov. Ľudia nebudú zalezení doma, každý so svojimi vlastnými problémami, ale výjdu do ulíc a zábavných podnikov, na obidva štadióny, budú fandiť, tešiť sa, tŕpnuť, budú v napätí, ale budú medzi ľuďmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád, že my Slováci, ktorí tak často máme zachmúrené tváre, ktorých sužujú najrôznejšie pracovné, osobné, či sociálne problémy, sme ožili. Mám pocit, že sa nám do žíl opäť vlieva sebavedomie, životný optimizmus a nadšenie. Teším sa, že počas nadchádzajúcich dní to tu bude žiť.

Kiež by sa našim chlapcom darilo, aby sme sa mohli tešiť ešte dlho-dlho po šampionáte a aby sa o našej malej, ale krásnej krajinke rozprávalo po svete stále viac a s väčším rešpektom a úctou.

Slovenskooo, Slovenskooo, heja heja heja Slovenskoooo...

Radovan Kollarčík

Radovan Kollarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem, vnímam a vyjadrujem názor... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu